Jumaat, 4 Mac 2011

Air

Air 
Ayor 
Ayak 
Water 
& banyak lagi name bagi AIR..





Sedarkah air penting dalam hidop...

Xcaye ke?

>Minum gune air
>masak gune air
>mandi gune air
>basuh baju p0n gune air



so u trust me kan, air penting untuk idop..




Menda yang aku nak citer sebenarnya mcm ni petang tadi aku pergi parit kat kampung aku.
Aku dok lepak2 kat tepi parit.
Tibe2 aku nampak satu benda putih kat dalam parit.
Aku pergi la tengok.
MASYAALLAH...
rupe2 nye pampers bayi.
Adoiyai anak sape la punya ni.
Aku prasan gak parit kat situ dah makin kotor, ikan pon dah tak de.

Tak macam masa sepuloh tahun dulu aku selalu jugak main2 kat parit tu tapi sekarang aku nak masuk kedalam parit tu pun aku geli ada je sampah yang lalu.


Aku tak boleh bayangkan 10 tahun agy macm ne lar keadaan parit ni.
Maybe dah berasid kot.
Mintak2 la tak jadi mcm ni.

Tiada ulasan: