Rabu, 30 Mac 2011

Coretan kisah 1st time bercinta...

Mula2 dulu aku mane la ada xperience bercinta ni,
aku mula kenal dia masa aku pergi karnival asrama tahun 2006 kat SMK RAJA PEREMPUAN KALSOM.
Kawan aku budak SMKRMM la yang kenal kan aku kat dia.
tapi masa tu dia malu2 lagi dengan aku, aku pon sama gak malu.
Tapi entah ngape aku tak leh nk lupakan dia.
So aku tanya member2 aku kot2 ada no dia, selepas dkat stahun bru lar aku dapat n0 dia,
aku luahkan je la apa yang aku rasa kat dia, n dia pon mengaku yang dia pon ada perasaan yang sama kat aku.
So pada tanggal 14 Mei 2007, aku telah melamarnya untuk dijdikan kekasih hatiku.
Sampai la sekarang kiteorang masih berkapel.
Bergaduh tipu la kalau aku kata tidak kn.
Tapi tak sampai 2 hari dah brbaik blik.
Aku sayang sangat kamu.
..:"EJ" LOVE "EA":..

Tiada ulasan: