Khamis, 14 April 2011

kampung aku dah terok

Mane tak teroknye budak2 yang sekulah rendah skang ni dah pandai wat willy n wekang.
Zaman aku sbaya ngan dorang lu, aku xkenai pun willy ke, wekang ke.
Ala jal zaman ko tu sume budak2 baek skang ni kan pengaruh media massa kuat.
Zaman aku kecik2 dlu mane ada psp or nset,
lulu kteorang just main guli, ting2 n mcm2 agy tp xda kena mengena langsung ngan teknology.
Huhuhuhu.
Korang byangkan budak2 tu skang wat willy ngam bsikal tp maybe dalam 5 taon m0to pun dah bleh wat willy.
Huf bertambh la Mat Rempit kat kampung RIBU ni.
Adoiyai.
Jaoh kan la jaoh2 dari perkara tut.

1 ulasan:

kAmi dAn mEreKa!! berkata...

eh, ape beza wily ngan wekang ek?
haha
*buta rempit lah, keh keh =)