Ahad, 17 April 2011

mandi air terjun

Yeay3x

nak gi mandi air terjun.

Ahaks, ni semuanya plan apak aku lah.

Xpe la boleh la relax kan mind jap.

Hurm semalam aku punya la bengang sampai xde mo0d aku nak tulis entry smalam.

Pasai pe jal...

Xde pe sebenarnya. Cume aku geram orang yang xpercaya ngan aku.

Citernye mcam ni.

Semalam aku pegy la cc ngan adik aku.

Pas dah pilih komputer mana yang kte org nak,

aku terus lah ke kaunter swoh brader tu open komputer tu.

Pas tu dia beria2 tanya sape yang nak guna,

aku kate la adik aku. Pas tu ngan rasa xpercaya nye dia suwoh aku panggl adik aku.

Bodoh betoi brader tu. Dah la internet slow mengalahkan kura2.

@$#%£ punya karisma.

Baik la aku pergy i-gate smalam.

Abis tu nape xpegy jal.

Ate dah penoh, karisma je xpenoh coz internet lembap.
Hakhakhak

Dah malas la nak rosak kan mud happy ari ni.

Tiada ulasan: