Ahad, 17 April 2011

sakit aty kena tipu

Korang tau x? Tau kemendanya jal. Benda yang aku paling xsuka, kalau cakap xserupa bikin. Cikgu aku cakap orang yang macam tu mulot dia mcam mulut longkang. Sape jal mulot longkang tu?? Adalah sowang kawan aku ni janji nak kuar kekuala, tapi aku bukan main lame tunggu dia tapi tetap jugak tak muncul2. Getik aku owang yang macam tu. Jangan wat aku berdendam ngan ko kalau x nanti 5 bulan kita xtegor. Aik jal mcam ada pengalaman je?? Betoi r tu, memang aku ada pengalaman, owang tua ada kat "kerana mulot badan binasa" start bulan tujoh sampai bulan sebelas aku xbercakap ngan sorang kawan aku ni. Tu pun semua berpunce dari mulot. Cakap bajet sunggoh, xnak mengalah pulak budak tu. Tapi biler dia yang salah xnak mengaku langsung nak bajet dia tu betoi sepanjang masa. Tapi sebab masa tu dah nak pekse aku tepaksa lah berbaik ngan dia.

Cukup2 le citer pasal dia.


Tapi yang sowang pulak ni pun nak jadi musoh aku pulak.

Kalau xnak lekas2 mintak maap kat aku...

Tiada ulasan: