Ahad, 17 April 2011

sonuknye mandi air terjon

Memang syok mandi tadi.

Pe yang syoknya jal??

Air dia jernih, sejok pulak tu.

Ramai xorang kat situ jal??

Fuhh memang ramai, sampai2 je tgok dah ada 3 bijik bas. Kereta pun belambak.

Jal xda snap gambar ke kat situ, kiteorang nak tengok lar??

Ada, tapi sok aku upload kan kat blog ni tau.

Korang nak dengar satu citer lawak tak??

Ceciter ceciter jal!!

Tadi aku ngan adik aku ngah snap2 gambr tibe2 ada sorang pakcik datang.
Pas tu kte orang bersembng jap.

Pakcik:dik tumpang tanya
jal:ada pe pakcik
pakcik:budak2 yang kem kat sini dah balik ke?
jal:dah lame balik!
Pakcik:adush mane pulak anak pakcik ni?
Jal:mane la saya tahu

pas tu terus pakcik tu blah,
aku ngan adik aku gelak la, budak2 lain awal2 parent dorang ambik ni maybe anak dia dah sampai umah bwu nak amik adush.

Hahahaha

Tiada ulasan: