Selasa, 19 April 2011

sungguh ku tak sangka

Kusangka kan hujan sampai ke malam rupenya sekejap je hujan tadi.

Hakhakhak

jal nak citer something ni.

Sebelum tu jawab soklan ni, boleh ke kite percaya seseorang a.k.a kawan kite ngan 100%??

Kenapa tanye soalan rupe gitu jal?

Jal frust lar sebab dah meletakkan kepercayaan 100% kat kawan jal.

Abis sume rahsia jal, jal cite kat dia, sume tu sebab dia la satu2 nya orang yang jal percaya lebih lagy dari awek jal.
"Sorry tau sayang"

pas tu pe hal nye jal??

Cam ni tadi sowang lagy kawan jal coll,

A:wei maza ko tau x "zzz" tu citer mcm2 tentang kau kat aku?
Jal:bukan tentang aku kot, maybe ko silap dengar agaknye!
A:betoi dia citer ko ni mcm ni la mcm tu lah, panas je aku dgar maza.
Jal:masyallah, sampai hati "zzz" ni.
A:sabor je lah maza

pas tu jal teros dail si "zzz",
dia kate "A" Wat citer je!
Xsempat jal nak teros menyiasat teros dia kata dia busy n xleh bercakap ngan aku sekarang.

kalau jal pikir2 balik kalau lah "A" nak melaga2 kan kitorang maybe x kot sebab menda yang "A" cakap "zzz" je yang tahu..

Nampaknye berani sungguh "zzz" ni main api ngan jal,

siap kau "zzz" tunggu je lah kau azab nye pas ni.

From now, kau jangan cari aku biler kau susah, kau saje je gunakan aku ek.

Mampos kau "zzz",
bakor, bakor, bakor

Tiada ulasan: