Jumaat, 15 April 2011

nak cakap salah, tak cakap pun salah

Pe hal nye jal??

Xda pe lah..

Ceciter, ceciter!!!

Mcam ni tadi kawan aku minx pendapat aku pasai dia further study..

Abis tu jal pe masalah nye jal sayang oi???

Dia nak study kat kolej swasta..

Adushh jal big problem tu..

Tu lar kuarga dia ngan kuarga aku same je, xbrape nak berwang.

Ko bgy tau pe kat dia jal??

Aku gtau la tkot sijil ni xbrape nak diiktraf, n takot kuar2 je sussah nak crik keja. Pastu tebeban ngan ptptn pulak.

Abis tu dia kata ape jal??

Dia kata ala maza diiktiraf la, MQA, JPA pas tu byaran pun ok kate dia, aku xsempat nak kate pe dia terus kate xda kredit.

Tau sangat dia nak larikan diri dari kau jal...

Tu la
pe pun to my ex bff aku tu tlong pikir betoi2.

Takot2 last nanti ko yang merana.

Tapi aku xhalang ko,
tapi kalau ko mampu aku xkisah tpi kluarga kite ni same je kurang berkemampuan.

Xpe lah aku xnak nasihat lebih2.
Coz aku pun baru je dapat 3 tawaran, tp tu pun xboleh nak pilih yang mane.

Agy satu aku nak ckap tengs kat my mama coz masak my feberet makanan iaitu telur dadar, daging masak hitam dan ikan perkasam.
Fuhh dasyat betoi tu jal..
Ok la adioss nak layan citer kat tb 3 lulu.

Tiada ulasan: