Isnin, 11 April 2011

misz you darlink

Ngah sedap melantak nasi goreng kampung tadi tibe2.
Telefon berbunyi,
tengok sweaty heart memanggil, alamak awat pagy2 bute tipon ni. Aku ngan perasaan was2 tros angkat. Mornink EJ dia ckap, dah bangun ke belom.
Hahaha aku ingat kejadah la dia tipon pagy2 ni rupe2 nya nak say m0wnink je.
Aku sound balik kat dia m0rnink gak EA, dah lama dah EJ bngun. Nape tipon pagy2 bute ni. Dia ckap oit matahari dah atas kepala kata pagy buta adoiyai. Pastu dia ckap dia miss aku la coz dah dkat sminggu xjumpa. Adoi aku kata yang dia gi dudok umah papa dia kat shah alam tu nape.
Blablabla n bnyak agy la kte orang sembng.
Pas tu dia kate dia ada test komputer ary ni. Dia suwoh aku doakan dia.
So aku sekarang nak doa kan kat dia...

Ya allah,
luluskan lah sayang aku dalam ujian komputer yang bakal dia lalui sekejap lagy.
Amin..

EA, EJ dah doakan EA yer. Insyaallah leh tidor.

P/s:EA tu darlink aku, EJ tu aku. Hahaha tu la namd manje kitaorang.

1 ulasan:

aLeesYa's Mummy berkata...

sweetnye...hehehe
tringat zmn2 berchenta nga papa aleesya..owwhhh mmg besttt