Sabtu, 9 April 2011

tempat aku nak study

Masa aku isi borang UPU aku pilih UNISZA sebagai pilihan pertama hingga ke lima, keenam sampai lapan aku pilih UITM.
Coz aku yang aku pilih semua ada melibatkan {AKAUN}..

Untok matrikulasi pulak aku ambik M003-jurusan perakaunan, kolej yang aku pilih ada tiga:
1st KMJ-kolej matrikulasi johor
2nd KMM-kolej matrikulasi melaka
3rd KMNS-kolej matrikulasi negeri sembilan

bagi IPG atau lebih dikenali sebagai MAKTAB. Aku amik course Math. Dua2 aku amik math 1st math sekolah menengah 2nd math sekolah rendah.

Kolej swasta berlambak aku isi antaranya:-
~KTAC
~ITP
~UNIKOP
~KOLEJ SEGI
~MASTER SKILL
~BUKIT MERAH COLLEGE
& bnyak lagy.

Fuhh giler kalau tak dapat jugak mana2 tempat kat institusi pendidikan tinggi tak tau lar.
Dah sah2 lar memang aku ni tak bertuah.
Hahaha pepun tu sume ketentuan ALLAH.
Kita hanya mampu merancang, ALLAH yang menentukan..

Tiada ulasan: