Rabu, 6 April 2011

PILIHANRAYA SARAWAK

Geram tol....
SARAWAK je yang nak pilihanraya tapi napa negeri lain pun dpat tempias.
Dapat tempias ape lak ni???
Try korang tengok tv1, tv2, tv3, ntv7, 8tv dan tv9 (hahaha ASTRO xde kena potong) ...
Mesti ada je kuar berita pasal pilihanraya kan3X...
Nape dorang tak wat berita tu kat SARAWAK!!!
Ish3X
SIBUK je, aku nak tengok berita lain pun tak senang...
Tolong la jangan dah kuar berita2 pasal pilihanraya dah....

1 ulasan:

Lulu caldina berkata...

whoaa memang tension...berita 1 jam, hampir separuh dari masa tu, psl pilihanraya...buatlah segmen sendiri...adeh...rupanya bukan lulu jer tak puas hati..ekeke